CHESTIONAR PRIVIND SATISFACŢIA PACIENTULUI

Acest chestionar este menit să ne sprijine în ameliorarea performanţei activităţii spitalului; răspunsurile la aceste întrebari rămân anonime.



1. Când aţi intrat prima dată în această unitate ce impresie v-aţi făcut? Alegeţi trei cuvinte care descriu cel mai bine situaţia din acel moment din unitatea de primire

1.
2.
3.
4.
5.

2. Situaţia din unitatea de primire, pe care tocmai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit? (bifaţi o singură variantă)

M-a demoralizat
Nu a avut niciun efect
Mi-a ridicat moralul

3. Cum aţi ajuns sa apelaţi la internare pentru spitalul nostru (bifaţi una din variantele de răspuns)

4. Sunteţi la prima internare sau la o reinternare?

5. În cadrul acestei internări, puteţi spune că:

P1. Aţi fost primit cu amabilitate de la început?
P2. Aţi fost condus la explorări?
P3. Aţi fost informat pe intelesul dvs. despre boală, tratament, riscuri, prognostic?
P4. Aţi adus medicamente de acasă?
P5. Fiolele s-au deschis în faţa dvs?
P6. Ați sesizat orice forma de condiționare a îngrijilor de care aţi avut nevoie?
P7. Aţi simţit nevoia sa recompensaţi prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atenţie din partea acestora?
P8. Aţi fost mulţumit de comunicarea dvs. cu personalul centrului medical?
P9. Aţi fost mulţumit de ambientul spitalului?

6. Apreciaţi calitatea serviciilor menţionate mai jos primite de către dvs.

Atitudinea personalului la primire
Atitudinea personalului pe parcursul şederii dvs. în unitate
Îngrijirea acordată de medic
Îngrijirea acordată de asistente
Îngrijirea acordată de infirmiere
Calitatea condiţiilor de cazare - salon (dotare, facilitate,lenjerie, efecte)
Calitatea grupurilor sanitare (băi+WC)
Aspectul lenjeriei şi efectelor (îmbrăcăminte)
Curațenia în ansamblu

7. Ținând cont de toate cele menţionate mai sus vă rugăm să ne spuneţi….
Cât de mulţumit sunteţi/aţi fost?

8. Dacă ar fi să aveţi nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate v-aţi întoarce aici?

9. Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care stiţi că este disponibil aici i-aţi recomanda să vină?

10. După toată această perioada petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte?/Ce v-a plăcut cel mai mult?

11. Dar negativ?/ Ce nu v-a plăcut? Ce îmbunătăţiri ale serviciilor furnizate ne recomandaţi?

12. Elemente de socio-demografie (alegeţi situaţia care vi se aplică)

Sexul:
Vârsta:
Mediul de rezidenţă:
Ultima şcoală absolvită:
Starea civilă:

Notă: Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.

Te putem ajuta să:

  • te informezi
  • obții răspunsuri la întrebări
  • obții diagnostic corect și rapid
  • găsești asociații de pacienți

Contactează-ne

  • Str. Garii, nr. 1A, 300166 Timisoara, Romania
  • Telefon: 0356 464 000
  • Orar: LUNI-VINERI - 08:00 - 19:30
  • E-mail: office@oncocenter.ro
    oncocentertm@gmail.com